Shadowhunters| 2B SPOJLERY - Tego się nie spodziewałeś!



Teraz to jestem zaskoczona, kompletnie wryło mnie w ziemię, to co pokazuje nam obsada jest niesamowite. Zobaczcie co aktorzy mają Wam do powiedzenia, w tym krótkim materiale opisane jest tak wiele informacji, że aż trudno mi uwierzyć w nie. Mam dla Was filmik, ale nie będę robić tłumaczenia gdyż wystarczy, że w jego ustawieniach włączycie napisy polskie, lub tłumaczenie z danego języka. Miłego oglądania!



Zaczynając od tego co najbardziej mnie zaskoczyło, to to, że Simon zdradził nam, że będzie śpiewał? Czy to możliwe, nie wiem, ciężko mi to ogarnąć, ale jeśli będzie to prawda to już nie mogę się doczekać. Serialowy Alec powiedział nam, że między nim a Magnusem nie będzie do końca tak różowo jak było do tej pory, za to Izzi znajdzie nowego partnera? Za to Luke wyjaśnia nam, że Jace nie wie jeszcze na co go stać? Czy to oznacza,że on też ma tak potężne moce i umiejętności? Na to wygląda, już na to czekam. No i na koniec coś co chyba jest miłą niespodzianką. Instytut będzie miał nowego przywódcę. Kim on będzie? No ja mam gorące nadzieje, że będzie nim Alec.


A Wy co o tym myślicie? Ja jestem w cudownym nastroju!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger