Shadowhunters| Sneak Peek #3 - TŁUMACZENIE



Już jutro na nasze ekrany powraca popularny serial jakim jest Shadowhunters. Wszyscy fani nie mogą doczekać się tego wydarzenia, a producenci wcale nam tego nie ułatwiają. Mają dla nas kolejny sneak peek z 11 odcinka. Zobaczcie sami video, które głównie poświęcone jest Mai i Simonowi!



Maia: Nie sądziłam, że cię tu zobaczę.
Simon: Byłem umówiony, ale muszę już iść.
Maia: Hej! Światło słoneczne, wiem, że jesteś na mnie zły za zaatakowanie Clary, ale spalenie się, żeby mnie uniknąć wydaje się już przesadą.
Simon: No weź, nie nienawidzę cię, aż tak bardzo. Po prostu nie próbuj tego robić ponownie.
Maia: Jak się tu dostałeś?
Simon: Przyjechałem.
Maia: Na zewnątrz? W słońcu?  Jak? Co Valentine ci zrobił?
Simon: Okej, więc rozciął moją szyję tak całkowicie i użył swojego nuklearnego miecza i przesunął go i następne co wiem to, że już nie muszę bać się słońca.
Maia: To wszystko? Tak po prostu?
Simon: Tak. Szalone, nie?
Maia: Simon to niesamowite, ale zdajesz sobie sprawę, że masz to czego chce każdy Podziemny?
Simon: Ujmujący charakter, dostrzegłaś.
Maia: Szansę na normalne życie. Simon, wygrałeś główną nagrodę.
Simon: Nigdy nie mam szans na główną nagrodę.


Jak Wam się podoba ta scena? Osobiście wolę tą między Clary, Jacem i Valentinem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger