Shadowhunters| Sneak Peek 2x16 #2 Jace i Clary wierzą, że znajdą Valentnia #Tłumaczenie


Clary i Jace w przyszłym odcinku spędzą ze sobą dużo czasu, co może świadczyć o tym, że zbliżą się do siebie. Lecz teraz dla obojga priorytetem jest odnalezienie Valentina, który może zagrozić istnieniu podziemia, nie wiedzą jednak, że został porwany przez Jonathana (własnego syna) w ciele Sebastiana.



Clary: Poprosiłeś Aleka, żeby zapisał nas razem na przeszukiwanie Staten Island
Jace: Tak, potrzebowałem kogoś komu ufam. To ty powiedziałaś, że znalezienie Valentine'a jest teraz priorytetem.
Clary: Tak, ale nie powiedziałam, że musimy szukać razem. Czekaj... To Idris.
Jace: Tak, naprawdę myślisz, że Valentine jest na Staten Island?
Clary: Nie, ale jestem prawie pewna, że Clave zajęło się Idrisem.
Jace: Nie, jeśli szukają źle. Valentine zabierał mnie do chaty w lesie Brocelind kiedy byłem dzieckiem.
Clary: I myślisz, że tam się ukrywa?
Jace: Pewnie nie, ale jestem pewien, że znajdziemy w tej chacie więcej niż na Staten Island.

Jak myślicie czy to są przełomowe chwile jeżeli chodzi o Jace i Clary?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger