Shadowhunters| Sneak Peek 2x17 Simon i Maia #3 #Tłumaczenie


Mimo, że ostatni odcinek serialu Shadowhunters mógł nam pokazać luz zainspirować nas do tego, że Simon i Mai mogli by być razem, to niestety już sneak peek kolejnego odcinka pokazuje, że dziewczyna względem chłopaka jest dość obojętna, to zrozumiałe, że nie chce zostać zraniona a wiemy dobrze, że Simon nadal myśli o Clary!



Simon:
Hej
Maia: Hej, co tam?
Simon: Co myślisz o łódkach?
Maia: Łódkach. Nie mogę powiedzieć, żebym dużo o nich myślała.
Simon: Zarezerwowałem nam łódź wiosłową w parku Prospect. Wiem, że lubisz biologię morską, więc pomyślałem, że może ci się spodobać. W dodatku, wiem, że to nie ocean, ale zaufaj mi jest pare dziwnych rzeczy, które tam żyją.
Maia: To bardzo słodkie z twojej strony, ale... nie mogę. Jestem zajęta.
Simon: Nie podałem ci jeszcze daty.
Maia: Tak, ale w tym tygodniu mam dużo podwójnych zmian i mam dużo czytania na zajęcia. Po prostu nie mogę. To nie jest dobry moment.

Wolicie Simona z Maią czy Izzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger