Shadowhunters| Sneak Peek 2x19 Simon i Królowa Jasnego Dworu #Tłumaczenie


Jak wszyscy doskonale wiemy od wczoraj trwa SDCC2017 gdzie opublikowano materiał z 2x19 odcinka serialu Shadowhunters. Materiał ten dotyczy Simona i Królowej Jasnego Dworu w którą wcieli się Sarah Hyland (dziewczyna Dominicka) . Sarah będzie II wersją królowej, która może zmieniać swój wygląd. Jedni już ją kochają inni zaś nienawidzą.



Simon: Mam otwarte zaproszenie z Królową we własnej osobie, potrzebuje tylko minuty, potrzebuje tylko minuty jej czasu i wtedy...
Królowa Faerie: Więc pojawiłeś się bez uprzedzenia.
Simon: Nie, to jest gra w, którą gram z dzieciakiem mojego sąsiada i.. odchodzenie udając, że mnie nie zna to część gry, którą on wymyślił. Udajemy, że w wodzie są wróżki i tylko ja mogę z nimi rozmawiać.
Królowa Faerie: Głupi chłopcze, uczciwy lud kryje się po drugiej stronie wody, nie w niej.
Simon: Jesteś Faerie? Świetnie. Potrzebuje minuty zKrólową.
Królowa Faerie: Twoja Królowa stoi przed tobą.
Simon: Byłaś dzieckiem, a teraz jesteś.. myląca.
Królowa Faerie: Inny zestaw na inną okazję. Jesteś przezorny wobec mnie, prawda? Czy to przez tą małą grę w, którą zagrałam z tobą i twoimi przyjaciółmi w Jasnym Dworze?
Simon: Nie, wcale. To wszystko było, minęło. Wasza wysokość, jestem tu w sprawach służbowych. Ten cały ruch przeciwko Clave może doprowadzić do wojny. Proszę cię byś rozważyła to. Musisz wiedzieć, że to nie skończy się dobrze bez względu na to kto powstrzyma Valentine'a. 
Królowa Faerie: Tak długo jak będziesz po mojej stronie nie spadnie ci ani jeden włos z tej perfekcyjnej głowy.
Simon: Nie chcesz, by sprawy skończyły się dobrze, prawda? Chcesz wojny.
Królowa Faerie: Chce zmian...i ciebie, chodzącego za dnia. Dołącz do mnie na moim dworze, daj mi to o co proszę, a ja dam ci wszystko czego pragniesz.
Simon: Dzięki, ale nie dzięki.
Królowa Faerie: Odmówiłeś mi po raz drugi, nikt w moim długim życiu nie ważył się zrobić czegoś takiego.
Simon: Biorąc pod uwagę, że starasz się, żeby wampiry, wilkołaki i czarownicy grali miło, lepiej przyzwyczaj się do odrzucenia.

A Wy co myślicie o nowej Królowej Jasnego Dworu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger