Shadowhunters| Sneak Peek #3 Jonathan i Valentain rozmawiają o przeszłości #Tłumaczenie


Wiemy już, że nasze przypuszczenia odnoście postaci Sebastiana się sprawdziły. Chłopak to tak naprawdę brat Clary, o imieniu Jonathan. Postanawia więzić Valentnia, swojego ojca z jakiegoś powodu. Myślę, że szybko dowiemy się o co chodzi..




Valentine:
Jonathanie, ja wiem, że to co ci zrobiłem było okropne, ale pozwól mi to zrobić.
Azazel chciał Kielich Anioła. Uwolnij mnie, a będzie twój.
Sebastian: Ty dalej nic nie rozumiesz, prawda? Widzisz, nie obchodzą mnie twoje Dary Anioła, nigdy mnie nie obchodziły. Użyłem Azazela, żeby upozorować atak na tą dziewczynę od Lightwood'ów, po to, by zdobyć dostęp do Instytutu, cokolwiek zrobił potem nie należało do moich zmartwień.
Valentine: Ale jednak nie przyniósłby mnie tutaj,  gdybyś chciał tylko torturować mnie na śmierć. Więc co planujesz?
Sebastian: Nie martw się, ojcze. Niedługo się dowiesz.

Mimo wszystko, ja i tak nadal lubię postać Sebastiana, a Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger