Shadowhunters| Zwiastun 2x17 “A Dark Reflection”


Szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia co mogę Wam powiedzieć. Jak dla mnie to co pokazali nam w zwiastunie najnowszego odcinka przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Okazuje się, że Clary i Jace nie przestaną dopóki nie znajdą Jonathana - brata Clary. Gdy Sebastian dowiaduje się o tym, że jego siostra chce go odnaleźć, że go kocha i tęskni za nim jest wściekły na Valentina, który wmówił mu, że matka i siostra go nie chcą. Dochodzi do konfrontacji pomiędzy Clary a Jonathanem..



Ja po prostu naprawdę nie wiem co mam Wam powiedzieć, dla mnie jest to naprawdę miazga jeśli chodzi o sezon 2B. Uważam, że  jest to naprawdę dobra robota i cieszę się, że wszystko jest tak perfekcyjnie dopracowane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger