Teen Wolf| Pełny zwiastun 6B! + nowe informacje o sezonie!


Miazga! Miazga! Miazga! Inaczej nie potrafię tego określić! To co wykonał Jeff i cała obsada jest niesamowite. Wielu z nas podejrzewało, że sezon będzie do bani, spuszczony w kanał, lecz to co dają nam twórcy przerosło moje oczekiwania, jednym słowem MIAZGA! Nie ma co czekać, tych którzy jeszcze tego nie widzieli zapraszam do oglądania!



Nie wiem jak Wy, ale ja nadal jestem jeszcze w szoku i chyba dopiero z tymi wszystkimi informacjami będę musiała się 'przespać' by je przetrawić. Postaram się w kilku punktach przedstawić Wam najważniejsze sceny zwiastunu!



Stiles jako agent FBI.
Oczywistym faktem było to, że Stiles nie zostanie szeryfem jak jego ojciec lecz pójdzie głębiej w sprawy morderstw, zniknięć, przestępstw - to cały chłopak. Myślę, że ta akcja to na plus z racji tego, że chłopak pojawi się w zaledwie 3 odcinkach, z których w 2 odegra ważną rolę. Jak dla mnie ta opcja trafiona jest na 100% i nie ma tutaj żadnej farsy!



Malia i Scott <3
Podejrzenia, które fani serialu snuli od samego początku, gdy tylko Jeff ogłosił, że w 6B Scott nie będzie sam. Jak dla mnie ta dwójka do siebie pasuje, co więcej myślę, że oboje zafundują nam kilka śmiesznych scen.



Lydia, pająki i kolejna sprawdzona teoria

Jak się okazuje w 6B nie zabranie pająków, o których już wcześniej wspominał Jeff, lecz czy to oznacza, że pająki czekają nas w innym świecie o którym wspomina Lydia?




Stare, dobre postacie!

Pani ze zdjęcia chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, jedna z lepszych postaci która zniknęła w 4 sezonie - Kate. Najlepsza łowczyni, czy nadal będzie tą złą? Co do tego nie mam żadnych wątpliwości, zastanawiam się czy w 6B zobaczymy jej Bersec'ków. O postaci Dereka chyba dużo nie trzeba wspominać gdyż jest chyba najbardziej wyczekiwaną postacią (zdjęcie u góry ze Stils'em). Nie zapomnijmy że w zwiastunie widzimy również Gerarda, Jaksona  i Ethana <3



Theo torturowany!

Z tego jestem chyba równie zaskoczona co z Stylińskiego w FBI czy Scotta i Malii, ale wiemy doskonale, że aktor wcielający się w Theo mówił wielokrotnie, że chłopak w tym sezonie pokaże swoją inną twarz i stanie po stronie dobra. Najprawdopodobniej chłopak będzie torturowany przez łowców, lecz nie mam pomysłu z jakiego powodu.


Więcej zdjęć ze zwiastunu znajdziecie na naszym facebooku, na którego Was gorąco zapraszamy! Nie zapomnijcie podzielić się w komentarzu waszymi teoriami i przypuszczeniami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger