Shadowhunters| Sneak Peek 2x19 Rozmowa Raphaela i Izzabell #3 #Tłumaczenie


Już jutro wszyscy będziemy mogli oglądać najnowszy odcinek serialu Shadowhunters, a w nim przecudna scena pomiędzy Raphaelem a Izzabelle. Ja osobiście od samego początku byłam wielką fanką tej pary więc cieszę się, że być może małymi kroczkami powoli znów zbliżają się do siebie, lecz mimo wszystko obawiam się, gdyż nie chcę by została zniszczona przez Simona, gdzie wspomniano o tym na SDCC, iż postać Izzi i Simona ma powoli się do siebie zbliżać.


Isabelle: Nie powinieneś budzić każdego wampira w mieście, by rozpocząć polowania?
Raphael: Napisałem, by zaczęli rozprzestrzeniać słowo. Przeszukamy każdy kanał ściekowy, tunel i ciemny zaułek jaki będziemy w stanie, zanim wzejdzie słońce. To najlepsze co jesteśmy w stanie zrobić, chciałbym do nich dołączyć, ale Magnus trochę mnie popędza.
Isabelle: Tak. Byłam zdziwiona, że tak cię zostawił.
Raphael: Ma teraz większe zmartwienia. Ostatnio wiele przeszedł. My wszyscy, naprawdę mi przykro za wszystko. Nasze światy występujące przeciwko sobie. Nie tak wyobrażałem sobie, że nasze życia się ponownie skrzyżują.
Isabelle: Jak to sobie wyobrażałeś?
Raphael: Popełniłem błąd, Isabelle. I cokolwiek jest między nami, nie chodzi jedynie o łaknienie wzajemnej krwi.
Isabelle: Wiem, wiem.
Raphael: Więc.. Jeśli z bycia na krawędzi wojny wynika coś dobrego to jest to możliwość stania przed tobą.
Isabelle: Naprawdę myślisz, że dojdzie do wojny?
Raphael: Jeśli Podziemie nadal będzie odmawiać współpracy z Clave może dojść do złamania Porozumień

Jak dla mnie to najlepszy sneak peek z tego odcinka i czekam na więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger