Shadowhunters| Sneak Peek 2x19 Sebastian kłóci się z Valentinem #1 #Tłumaczenie


W najbliższy poniedziałek będziemy mogli zobaczyć kolejny już odcinek serialu Shadowhunters. Jak się okazuje relacje między Sebastianem i Valentinem są troszkę napięte. Może się okazać, że chłopak nie do końca spełnił oczekiwania swojego ojca.


Sebastian: Musimy wyjść.
Valentine: Co się stało?
Sebastian: Moja pozycja wewnątrz Instytutu została załatwiona.
Valentine: Gdzie jest Lustro? Zapytałem, ' Gdzie jest?'
Sebastian: Clary mi je zabrała.
Valentine: Wiesz co, szczerze spodziewałem się, że Jace będzie jedynym Nocnym Łowcą zdolnym, by się z tobą zmierzyć. To jedynie kwestia czasu zanim Instytut zapuka do tych drzwi. Widzisz, zastanawiam się. Zastanawiam się skąd oni wiedzą gdzie mieszkasz. Huh?
Sebastian: To, że mnie odkryli nie było częścią mojego planu! Ale zabicie ciebie tak.
Valentine: Najwidoczniej masz jakiś problem z dokończeniem swoich planów. Nie prawda?

Czekacie już na nowy odcinek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger