Skeet Ulrich i Marisol Nichols odchodzą z serialu Riverdale!



Skeet Ulrich (F.P - ojciec Jugheada) oraz Marisol Nichols (Hermiona - matka Veroniki) odchodzą z serialu Riverdale. Emitowany czwarty sezon będzie ostatnim z ich udziałem. Officjalne oświadczenie podał dla TV Line sam Ulrich oraz twórca serialu Roberto Auirre-Sacasa dziękując im za te cztery lata na planie, zapewniając, że drzwi dla nich pozostają otwarte.

„Jestem niezwykle wdzięczny za przyjaźnie, które zawarłem w Riverdale i będę tęsknił za codziennym spotykaniem się z każdym” - powiedział Ulrich w oświadczeniu przekazanym TVLine. „Jestem dumny z bycia częścią tak utalentowanej grupy ludzi przed kamerą i za nią. Ale zdecydowałem, że nadszedł czas, abym zaczął odkrywać inne kreatywne możliwości ”.

Marisol Nichols, która gra Hermionę, mamę Veroniki, również odchodzi z serialu pod koniec sezonu. Showrunner z Riverdale, Roberto Aguirre-Sacasa, potwierdził dwa odejścia w oświadczeniu dla TVLine: „Część życia w Riverdale - a część dorastania - żegna się z ludźmi. Jestem wdzięczny Skeet i Marisol za ich niesamowitą pracę w serialu przez ostatnie cztery lata i wszyscy życzymy im powodzenia w ich przyszłych przedsięwzięciach. F.P. i Hermiona nigdy nie będzie daleko od naszych serc. I, oczywiście, zawsze są mile widziani w Riverdale. ”

źródło: tv line

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger