Wywiad • Zane Holtz w sesji dla A Book Of!


Zane Holtz to wschodząca gwiazda nowego serialu stacji The CW - Katy Keene. Holtz wciela się w serialu w chłopaka głównej bohaterki Katy i gra KO Kelly'ego. Ostatnio mężczyzna wziął udział w sesji zdjęciowej dla "A Book Of" oraz udzielił wywiadu dla nich!

Dziennikarz: Zwykle aktorzy nie są najlepszymi fanami pozowania, zwłaszcza podczas sesji zdjęciowych. Skoro już byłeś modelem, czy sesje zdjęciowe zawsze są dla Ciebie łatwe?

Zane: Z pewnością jest mi to znajome. Jak aktorstwo, tak naprawdę zależy to od tego, z kim pracuję i jak są otwarci na współpracę. Miałem szczęście w tej sesji i świetnie się bawiłem!
 
Dziennikarz: Jak to było pracować z obsadą Katy Keene?

Zane: Mogę szczerze powiedzieć, że uwielbiam pracować ze wszystkimi w tej obsadzie. To szalone, że wszyscy pracujemy już od prawie roku. Od naszego pierwszego spotkania przy stole to jest wyraźna więź i pozytywna atmosfera. Mam nadzieję, że będę częścią tego zespołu przez wiele lat.


 

Dziennikarz: Jaka jest najlepsza część gry KO Kelly w Katy Keene?
Zane: KO ma optymistyczne podejście do życia. Jest opiekuńczy i wspiera swoich przyjaciół i naprawdę chce, aby odnieśli sukces. Dla mnie to prawdziwa miłość. Nie tylko opieka nad kimś, ale bycie tam, aby pomóc mu być jak najlepszym. Naprawdę satysfakcjonujące jest pokazywanie się na planie i bycie w takim stanie umysłu.

Dziennikarz: Jakie  są wzloty, upadki i wyzwania, przed którymi stanąłeś w serialu?

Zane: To był dość konsekwentny haj! To był dla mnie dość płynny proces i świetnie się bawię. Nie nazwałbym tego niskim, ale przeprowadzka do Nowego Jorku zdecydowanie była trudna. Czasami może to być trudne, ale zaczynam kochać to miasto.
Dziennikarz: Jak wchodzisz w charakter i sposób myślenia KO?

Zane: Trening fizyczny jest ważnym elementem. Staram się trenować i ćwiczyć tak często, jak to możliwe. Utrzymuje mnie w dobrym nastroju i chcę naśladować styl życia sportowców w ramach moich przygotowań.

Dziennikarz: Czego oczekuje publiczność w tym sezonie Katy Keene?

Zane: Bez spoilerów! Myślę, że publiczność zakocha się w świecie, który stworzyli Roberto i Michael. To taki piękny pokaz aspiracji. Z pewnością zostaną zainwestowane w życie tych postaci i ich marzenia. Oczywiście będą istnieć przeszkody, ale oglądanie poruszających się po nich postaci to połowa zabawy.

Dziennikarz: Czy spośród wszystkich ról, które grałeś, masz taką, która najbardziej do ciebie pasuje i dlaczego?

Zane: Naprawdę uwielbiałem grać w Richie Gecko w From Dusk to Dawn. Oczywiście to przeciwieństwo KO Kelly. Ten program był kolejnym niesamowitym doświadczeniem i okazją do zagrania oszalałego wampira! Z pewnością byłbym otwarty na ponowne sprawdzenie się, gdyby sytuacja się powtórzyła.


 

Dziennikarz: Czy jest jakaś rola, którą chciałbyś kiedyś zagrać? Kto to jest i dlaczego?

Zane: Nie jestem pewny. Jestem gotowy na wszystko, co mnie złapie. Naprawdę nigdy nie wiesz, co Cię zainspiruje. Jedną z najbardziej ekscytujących części bycia aktorem jest napotkanie materiału, którego się nie spodziewałeś lub czego nie szukałeś. Kiedy rola przyciąga twoją uwagę i sprawia, że jesteś podekscytowany występami i tworzeniem, to jest właściwa.

Dziennikarz: Co najbardziej podnieca Cię w 2020 roku?

Zane: Nowa dekada! Tak wiele może się wydarzyć za dziesięć lat. Jestem podekscytowana, otwarty i gotowy na wszystko.


Podoba się Wam sesja i wywiad Zane? Jak Wam się podoba w roli KO Kelly?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger