Shadowhunters| Sneak Peek 2x15 Sebastian i nowa postać #4



W najnowszym odcinku serialu Shadowhunters będziemy mogli zobaczyć nową postać jaką jest Aline, kuzynka Sebastiana. Dziewczyna szukała go przez 2 lata i jak się okazuje to co chłopak mówił odnośnie yin fen było prawdą, i naprawdę był uzależniony. Sprawdźcie sami!



Alec: Aline!
Aline: W całej okazałości.
Alec: Minęły lata.
Isabelle: Co tu robisz?
Aline: Chciałam dodać wam otuchy, ale nie chciałam rozmawiać z moim drogim kuzynem... który zniknął pół roku temu, po to, by pojawić się tutaj. Chodź do mnie ty wspaniały Angliku.
Sebastian: Dobrze cię widzieć Aline
Alec: Przepraszam, wybaczcie.
Aline: Bardzo się o ciebie martwiliśmy. Myśleliśmy, że nie żyjesz.
Sebastian: Bardzo przepraszam.
Aline: Elodie wychodziła z siebie. A kiedy odkryła, że jesteś bezpieczny, ale mimo to się nie odezwałeś poprosiła mnie, żebym przyjechała tutaj i sprawdziła, czy wszystko z tobą w porządku. Naprawdę jesteś uzależniony od Yin Fen?
Isabelle: Teraz jest czysty.
Sebastian: Czuję się okropnie, powinienem zadzwonić. Chyba jest mi po prostu wstyd, rozumiesz. Wygląda na to, że nie jestem tak idealny jak wszyscy uważali.
Aline: Zaufaj mi, nigdy nie sądziłam, że jesteś idealny.

Wiem, że wielu z Was kocha rolę Sebastiana, ale dla mnie jego postać straciła w moich oczach po rozmowie z Raphaelem o Izabelli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger