Shadowhunters| Usunięta scena z odcinka 2x14 #TŁUMACZENIE



Z ostatniego odcinka Shadowhunters, który emitowany był dokładnie dwa tygodnie temu została usunięta pewna scena pomiędzy Valenitnem a Maryse (mamą Aleca i Izzi). Osobiście uważam, że jest to świetna scena i nie potrafię zrozumieć dlaczego została usunięta. Zapewne cały odcinek nie mieścił się w godzinnej antenie jaką posiada serial. Szkoda, jak dla mnie naprawdę usunęli świetną scenę dla wszystkich fanów Nocnych Łowców. Zobaczcie sami!




Strażnik: Masz gościa
Maryse: Dziękuję, możesz iść.
Strażnik : Teraz? Powiedziano mi, żeby...
Maryse: Muszę pomówić z więźniem na osobności, jeśli masz z tym jakiś problem możesz skonsultować to z moim synem.
Valentine: Mimo tego długiego czasu prawie się nie zmieniłaś.
Maryse: Obawiam się, że nie mogę powiedzieć tego samego o tobie. Valentine, którego poznałam 20 lat temu wolałby zginąć niż trafić do celi
Valentine: W młodości byłem bezmyślny, czas nauczył mnie cierpliwości. Moi zwolennicy są wszędzie, wkrótce po mnie przyjdą.
Maryse: Może szybciej niż myślisz.
Valentine: Naprawdę?
Maryse: Wszystko co powiedziałeś na temat Clave, wszystko przeminie. Rosnąca liczba powstań Podziemnych, malejące liczby Nocnych Łowców. To Robert zmusił mnie do współpracy z Clave, prawda jest taka, że nigdy nie przestałam wierzyć w ciebie, lub misję Kręgu. Odejście było moim największym błędem, ale raz na jakiś czas dostajesz szansę na odkupienie swoich win.
Valentine: I jak chcesz to zrobisz?
Maryse: Znam ten Instytut lepiej niż ktokolwiek inny. Powiedz mi gdzie mogę znaleźć członków Kręgu, a z fałszujemy atak i odbijemy cię z stąd.
Valentine: Maryse, zawsze byłaś moją ulubienicą, znam twój umysł lepiej niż ktokolwiek inny, nawet lepiej niż Jocelyn,
dlatego zaufałem ci byś wychowała mojego syna. I dlatego wiem, że mnie okłamujesz.
Maryse: Valentine wiem, że w przeszłości cię zdradziłam, ale musisz mi uwierzyć!
Valentine: Dość.
Maryse: Znasz mój umysł tak dobrze, ponieważ go otrułeś. Powiedz mi gdzie jest Kielich?!
Valentine: Przekaż Robertowi pozdrowienia ode mnie.
Co myślicie o całej scenie, fajnie było by zobaczyć ją w odcinku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SerialoMANIACY Polska , Blogger